måndag 13 september 2010

True Blood

Då har man avklarat första arbetsdagen denna veckan. Var en bra dag på jobbet idag och jag slutade i god tid. Visste med mig att sista avsnitten av True Blood säsong 3 sändes igår kväll i USA, och brukar oftast dyka upp på PirateBay strax efter sändning, så det första jag gjorde när jag kom hem idag var att surfa in på The Pirate Bay för att tanka ner detta avsnitt, men av någon anledning finns det inte upplagt än, så det verkar inte bli något True Blood idag, som för övrigt är en riktigt bra serie som jag följer. I stället blev det lite träning, käkat mat, och klockan är i skrivande stund endast 16:00. Hade tänkt titta på One Tree Hill som börjar nu på 5an, men ser att Förhäxad går nu istället....hmmm....måste vara uppehåll då. Får nog bli lite Simpsons och Family Guy på TV6 istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar