söndag 19 september 2010

Brudaremossen

Idag var jag för första gången uppe vid Brudaremossen....eller jag har vart i närheten, men har aldrig varit hela vägen uppe vid tv-masten. Anledningen att jag åkte dit var att det hade dykt upp en ny "gömma" där, en cache som det heter på geocachingspråk(se länk längst upp på sidan). Efter att jag hittade denna så tog jag mig en promenad i Delsjöområdet där det är mycket vackert att gå. Hittade ytterligare 3 stycken gömmor i skogen, så det blev en del terräng och klättring på hala berg. Blev även ett besök hos mor idag också....en snabbvisit med några koppar kaffe innan det bar iväg hem. Precis efter jag kommit innanför dörren hemma så började det vräka ner ute, och det håller på än, så ibland har man vädergudarna med sig. Nu blir det till att tvätta lite, lite städning, och sen bara koppla av innan det är dags för sängen och en ny underbar vecka på jobbet ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar