lördag 25 september 2010

Lite smått uttråkad....

Ja då var det några dagar sen jag skrev något här, mest för att det inte har hänt så mycket. Har mest jobbat, ätit, sovit och tittat på tv. Har inte hänt så mycket idag heller förutom att jag har varit ute och promenerat två gånger, jag är så duktig! Och precis som förra Lördagen så har jag varit hemma hos min mor och fikat/löst melodikrysset som en annan pensionär ;-) Hade planer på att åkt ut till Gråbo idag för att titta på en lastbilsutställning, men jag var inte så sugen på att trampa runt på en åker när det regnar ute. Har i övrigt vart och handlat och använt mitt ICA-kort för första gången, wohoo....så spännande...

Frågan är vad man skall göra nu....är lite smått uttråkad och har inga bra idéer. Borde egentligen städa lite (Är en jävel på att stöka ner under veckan som går) egentligen, men just nu har jag inte mycket ork till någonting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar