tisdag 21 september 2010

Kyckling på tisdag......

......det enda jag vill ha, kyckling på tisdag då mår jag riktigt bra. Jo det blev en grillad kyckling i affären efter jobbet idag. Åt upp halva och den andra halvan tar jag nog i morgon. Vägde även köttet ifrån den halva kycklingen och räknade ut att det är ungefär 600 kalorier i en halv kyckling....rätt mycket.

Fick ansökt om ICA-kort idag iallafall, kan säkert vara bra att ha. Göra en autogiroöverföring varje månad, och sedan enbart använda ICA-kortet då jag skall handla.

Det blev en bra dag på jobbet idag, även om det såg ut ett tag som om det skulle bli en lång dag så slutade jag tidigare än väntat, till skillnad från igår då det blev ett par timmar övertid.

Borde egentligen gå ut och gå en sväng men jag känner mig helt slut! Sov dåligt inatt och vaknade en timma innan klockan ringde (03:00) med migrän, och kunde inte somna om. Blir nog till att slappa resten av dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar