lördag 18 september 2010

ICA-Kort

Idag åkte jag till min mor på morgonen, där vi fikade lite och löste melodikrysset ihop. Efter besöket hos min mor så tog jag en promenad på nästan en timma.

På väg hem stannade jag till på Ica kvantum för att handla på mig lite saker för veckan som kommer. Hade bestämt mig i förväg att jag skulle ansöka om ICA-kort vilket jag har funderat på många gånger förut men aldrig blivit av. Massa folk i affären på lördagar så jag tog en nummerlapp till förbutiken och väntade på min tur. När mitt nummer äntligen dök upp på displayen och jag kom fram till kassan så fick jag reda på att dom hade slut på ansökningsblanketter, riktigt dålig stil tycker jag, men det får bli en annan gång.
                                              
Jag drack alkohol idag för första gången sen midsommar, och det var massa kalorier helt i onödan. Var uppe hos min bror en stund och satte i mig lite jägermeister....lite tung i huvudet bara och helt meningslöst. Nu är jag hemma igen och skall bara slappa ett par timmar innan det är dags för att nana.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar