onsdag 3 november 2010

10kg

Aldrig någonsin har det varit så lätt att gå ner i vikt! När man tänker efter så är det ju faktiskt väldigt enkel matte! Man behöver bara sätta i sig färre kalorier än vad man gör av med under en dag. Köksvågen som jag köpte för ett tag sen var ett mycket bra köp. Ända sen jag köpte den vågen så har jag vägt precis ALLT jag har ätit och druckit.

Jag har försökt hålla mig mellan 1400-1800 kalorier om dagen. Och eftersom man förbränner 2000+ kalorier så går man ner i vikt. Det går ju inte fort, men man kan fortfarande äta precis vad man vill i normala mängder, och man behöver inte gå hungrig. Jag har gått ner 1kg i veckan ungefär, och har nu gått ner 10kg!

Jag har iof börjat träna en del, och försöker ta lite promenader då och då, och det gör ju givetvis sitt.

Jag har fortfarande lite ont i min axel, känns som att den aldrig kommer bli bra....blir nästan till att gå till läkaren igen om det inte blir bättre.

Jag var ute i helgen igen och shoppade lite. Det blev en halsduk, en mössa och lite skit på Claes Olsson. Jag hittade även 3 olika tröjor som jag tyckte var snygga....MEN.....den dyraste kostade 1200:- och den billigaste 600:-, jag tycker det är lite smått vansinnigt! Nu är jag dock inne på att åka tillbaka till helgen som kommer och ev köpa en av dessa, får se hur det blir med det.

Tack för idag, slut för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar