tisdag 30 november 2010

Då har det skitit sig med jobbet igen :-/

Att man aldrig kan få stanna på en arbetsplats, eller ett uppdrag. Jag trivdes verkligen med att fått börja jobba dag igen efter att ha jobbat natt i så många år. Tyckte också bra om mina nya arbetsuppgifter. Och så fick man då reda på igår att dom vi kör för har sagt upp avtalet med oss, och därmed försvinner också körningen.

Vi skall köra året ut, men efter det har jag ingen aning om hur det blir. Det skall tydligen finnas annat jag kan hoppa på, men det känns inte 100%, och även om det finns något annat så blir det garanterat natt igen, och det vill jag verkligen inte.

Vill ju så sett inte bli arbetslös heller, så har jag bara nattjobb att välja på så får det ju givetvis bli det, och så får man väl söka något annat under tiden.

Får hoppas att det löser sig, just nu känns det dock inget vidare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar