onsdag 27 oktober 2010

Axel ur led

Ja nu var det ett tag sen man skrev något här igen. I tisdags förra veckan så lyckades jag vrida min axel ur led, och det gjorde något fruktansvärt ont! Den var ur led i 5-10 minuter innan den hoppade tillbaka igen, och har haft ont och problem med den sen dess, så idag var jag hos läkaren. Och självklart så hade jag nästan inga symptom alls ett par timmar innan jag skulle dit. Fick göra några övningar, och läkaren tryckte och drog lite i arm och axel och konstaterade det att det inte var något trasigt i axeln, utan det kommer läka sig av sig självt.

I helgen som var så var jag nere på Freeport i Kungsbacka där jag fick köpt mig ett par ordentliga kängor för vintern. Fick även tag på en snygg jacka, ett par långkalsonger och handskar, så nu skall jag klara av vintern som kommer ;-)

Fick bytt däck på bilen i måndags också, har haft punktering på ena däcket som jag har fått åka och pumpa hela tiden, och nu visade det sig att ett annat däck var kasst, så det blir dyrt till våren när det skall skiftas igen.

Nej nu orkar jag inte skriva mera, skall gå och lägga mig så att jag orkar upp vid 04:00.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar