lördag 9 oktober 2010

Underställ

Idag har jag varit hemma hos min lilla mor och fikat lite, och hade bestämt mig för att åka till Allum och skaffa mig lite saker, och det hade även min mor tänkt att göra så vi åkte dit tillsammans.

Jag fick tag på lite tjärlösning på Claes Olsson eftersom hela min vänstersida på bilen är täckt med tjära nertill efter att ha kört till jobbet i veckan (Dom asfalterar vägen ut till jobbet).

Fick även köpt mig ett underställ som kan vara skönt att ta på sig undertill nu när den här kalla perioden på året kommer. Passade även på att handla lite på Ica Maxi innan jag körde hem min mor.

Efter att parkerat hemmavid så var jag bara tvungen att testa på tjärlösaren.....och det satt värre än vad jag trodde, får göra ett nytt försök i morgon med lite bättre utrustning.

Köpte en lammstek i affären som jag har tillagat och ätit till middag idag. Har nu köpt en nötstek, en fläskstek och en lammstek, och jag kan inte säga att det smakar något speciellt. Alla har varit marinerade på något sätt, men själva köttet är det inte så mycket smak på, så det har fått bli lite grillkrydda på alla tre ;-)

Har tränat lite och vart ute och promenerat också. Nu skall jag bara slappa en stund innan det är dags för att nana.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar